سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

دانلود Firefox 5 Alpha2 & Firefox 6 Alph

دانلود نسخه های آزمایشی مرورگر Firefox 5 Alpha2 & Firefox 6 Alpha1

در حالی که چند هفته ای از انتشار نسخه 4 مرورگر اینرتنتی محبوب فایرفاکس نمی گذرد, شرکت موزیلا هم اکنون بر روی نسخه های آینده کار می کند. نسخه های 5 و 6 به صورت آزماشی در سایت موزیلا جهت تست منتشر شده است و سایت پی سی دی آنها را جهت دانلود برای کاربران عزیز آماده کرده است.



لینک دانلود فایرفکس 5 و 6 در ادامه مطلب

Download Firefox 5 & 6 in next page

ادامه مطلب ...

آنتی ویروس ESET Smart Security 5.0.65.0 Beta

دانلود نسخه جدید و  آزمایشی آنتی ویروس ESET Smart Security 5.0.65.0 Beta


آنتی ویروس Eset در سال های اخیر طرفدران بسیاری پیدا کرده اند به نحوی که در چندین سال جزء پرفروشترین آنتی ویروس های دنیا معرفی شد و همچنین در 2 سال پیاپی عنوان برترین آنتی ویروس را گرفت.
نسخه جدید آنتی ویروس معروف شرکت Eset در حال آماده سازی می باشد و امروز نسخه آزماشی آن برای عموم منتشر شده است و سایت پی سی دی این نسخه را جهت دانلود برای شما آماده کرده است.

ادامه مطلب ...

آنتی ویروس VBA32 Personal

آنتی ویروس VBA32 که برای کامپیوترهای خانگی طراحی شده اند بر روی سیستم عاملهای ویندوز 98، Me، 2000، XP نصب و راه اندازی می شوند. این آنتی ویروسها با قدرت بالایی که دریافتن و خنثی کردن بدافزارها دارند قابلیت مقابله با ویروسهای کامپیوتری، کرمهای اینترنتی، تروجانها و بدافزارهایی چون (Backdoors, Adware،Spyware) را دارا می باشند.




توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

خرید

نسخه آزمایشی

دفترچه راهنما

جزئیات بیشتر

ادامه مطلب ...

• پاسخ به سوالات در مورد خود ارضایی

در برنامه این هفته به مورد خودارضایی می پردازیم.                                                                                                                                                                                   * لطفا راجع به ارضاء جنسی صحبت کنید. من دختری مجرد هستم و می خواهم بدانم این کار ضرری دارد؟                                                                                                                                                                                                 یکی از راه هایی که برای ارضا جنسی پیش از ازدواج توصیه شده خود ارضایی کردن است. چون این کار بسیار کم خطرتر از داشتن تجربیات جنسی پرخطر و متعدد است.          

اگر خود ارضایی به صورت وسواس فکری در نیاید، اصلا ضرری برای بدن و یا روان ندارد. در مورد پرده بکارت هم اگر نگران هستی، باید بگویم که اصلاً نگران نباش بدلیل اینکه خود ارضایی غالباً با تحریک و مالش کلیتوریس انجام میشود پس ارتباطی به واژن ندارد که به پرده بکارتت آسیبی برساند. اگر در حین خودارضایی چیزی وارد واژن نشود احتمال از بین رفتن پرده بکارت وجود ندارد.

ادامه مطلب ...

روابط عاطفی و جنسی در بین افراد با بیماریهای مزمن و خاص

متاسفانه در مورد افرادی که به بیماریهای خاص دچار هستند مسائل جنسی معمولا نادیده گرفته می شود، به دلیل اینکه متخصصین به درمان نشانه های بیماری اصلی در این افراد اکتفا می کنند و وارد مسائل عاطفی و جنسی و روابط زوج ها نمی شوند و در نتیجه بیماران هم به خودشان این اجازه را نمی دهند که مشکلات جنسی خودشان را با پزشک معالجشان مطرح کنند.                                                                                                                                                                                                                                                  مثلا فردی که با بیماری ام اس، آرتروز، روماتیسم، دیابت، فشارخون، سرطان، ناراحتی قلبی و بیماری هایی از این قبیل دست و پنجه نرم می کند معمولا فقط باید شکرگزار باشد که بیماری اش تحت کنترل درآمده و به قول معروف فقط خدا را شکر کند که زنده است حالا اینکه کیفیت زندگی اش به چه گونه ای است کم تر بها داده می شود.   ادامه مطلب ...

پروژه شیوه ارئه گفتاری و نوشتاری با موضوع آنتی ویروس و ویروس

دانلود پروژه درس شیوه ارائه گفتاری نوشتاری با مبحث آنتی ویروس و ویروس

تهیه کنندگان : حسین حیاتی – امیر مظفری – محمود بارانی

ادامه مطلب ...