سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

پیامک های سری اول SMS1

زرد است که لبریز حقایق شده است،تلخ است که با درد موافق شده است،شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است.



بهانه درکنارتوآشیانه میکنم فضای آشیانه راپرازترانه میکنم کسی سؤال میکند برای چه زنده ای برای زندگی تورابهانه میکنم



ازم پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو"، بهش گفتم : "بخاطر هیچکس" پرسید : پس به خاطره چی زنده هستی؟ با اینکه دلم داد میزد "به خاطر دله تو"، با یه بغض غمگین بهش گفتم "بخاطر هیچّی" ازش پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشمش جمع شده بود گفت : بخاطر کسی که بخاطر هیچ زنده است



زرد است که لبریز حقایق شده است،تلخ است که با درد موافق شده است،شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است.



بهانه درکنارتوآشیانه میکنم فضای آشیانه راپرازترانه میکنم کسی سؤال میکند برای چه زنده ای برای زندگی تورابهانه میکنم



ازم پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو"، بهش گفتم : "بخاطر هیچکس" پرسید : پس به خاطره چی زنده هستی؟ با اینکه دلم داد میزد "به خاطر دله تو"، با یه بغض غمگین بهش گفتم "بخاطر هیچّی" ازش پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشمش جمع شده بود گفت : بخاطر کسی که بخاطر هیچ زنده است



من آن مجنون تنهای غریبم . که از سهم دو دستت بی نصیبم . به دل گفتم که روزی خواهی آمد. و دل می داند او را می فریبم… :( :-s



عزیزم نمی د ا نم تورا چه بنامم xیاyفقط این را می دانم که سینوس زاویه لبانت با کوسینوس زاویه چشمانت با هم برابراند و مرا چنان در مثلث قلبت اسیر کرده ای .که برای انتقام از تو جذر خواهم گرفت.



به خاطره خاطرهایت خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطرهاست



کاش میشد همچو آواز خوش یک دوره گرد زندگی را باره دیگر دوره کرد!



در1 دقیقه میتوان قلبی راشکست در1 ساعت میتوان کسی رادوست داشت در1 روزمیتوان عاشق شدولی 1 عمرنمیتوان کسی رافراموش کرد



اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم ، اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم ، اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم ، دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم ، ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم .



شب است و در سکوت شب نشسته ام به خاطرت / و دلخوشم به این دلی که بسته ام به خاطرت / ببین چگونه مهربان طلسم کرده ای مرا / که از تمام قبله ها گسسته ام به خاطرت .



اول رخ به ما نبایست نمود / تا آتش ما جای دگر گردد دود / اکنون که نمودی و ربودی دل ما / ناچار تو را دلبر ما باید بود .



اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست ، مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی .

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

Msg خنده دار بزار اگه امکانش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد