سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

پیامکهای سری دوم خنده دار Fun sms

این منم.تازه از سره جلسه بلند شدم و همه چی عادیه.هیچ چیز را غیر طبیعی نمیبینید.فقط خودم میدونم.پوشک دانشجویی ایزی لایف.مخصوص امتحانات. :D

توی د نیا عا شقا چه بی کسن . همیشه منتظرن دلوا پسن اینو گفتم تا بدونی عاشقی خیلی خطر ناکه حسن. :D

کمبود محبت شدید: نون هم نشدیم یکی از روزمین برداره بوسمون کنه. :D

شیشه ی پنجره را باران شست... مونده شستن فرشاو پرده ها و گردگیری اتاق ها :D

این منم.تازه از سره جلسه بلند شدم و همه چی عادیه.هیچ چیز را غیر طبیعی نمیبینید.فقط خودم میدونم.پوشک دانشجویی ایزی لایف.مخصوص امتحانات. :D

توی د نیا عا شقا چه بی کسن . همیشه منتظرن دلوا پسن اینو گفتم تا بدونی عاشقی خیلی خطر ناکه حسن. :D

کمبود محبت شدید: نون هم نشدیم یکی از روزمین برداره بوسمون کنه. :D

شیشه ی پنجره را باران شست... مونده شستن فرشاو پرده ها و گردگیری اتاق ها :D

دومی ها...سومی ها...دیپلمه ها... دانشجویان.. وکلا...مهندسان..پزشکان... همتون فدای کسی که داره الآن این smsمیخونه

نظامی ترین جمله عاشقانه : توی اردوگاه قلبت منم یه اسیر جنگی ، تو منو شکنجه میدی توی این قلعه سنگی . :)

دختری کرد سوال از مادر , که چه طعم و مزه دارد شوهر / تا شنید این سخن از دختر , اندکی کرد تحمل مادر / گر بگویم مزه اش شیرین است , یا غم شوی روانش کاهد یا بلافاصله شوهر خواهد / گر بگویم مزه اش تلخ است , تا ابد می کشد از شوهر دست / لاجرم به او ای زیبا , ترش باشد مزه شوهر ها / دخترک در تب و در تاب افتاد گفت مادر دهنم آب فتاد :D

سلامتی بچه های قدیم که با ذغال واسه ی خودشون سبیل می ذاشتن تا شبیه باباهاشون بشن نه بچه های الان که ابروهاشون رو بر می دارن تا شبیه مادراشون بشن :D

دیگر نگران چروک صورت خود نباشید ! شال یوزارسیف به بازار آمد !

کدام مورد کوتاهتر است؟ الف) مدت خوشحالی بعد از قبولشدن در دانشگاه ب) عمر پدر دانشجویان دانشگاه آزاد ج) مانتوی خواهران دانشجو د) پای فارغ التحصیلان نسبت به دستشان

معلمه به شاگردش میگه برو یه مورچه نر پیدا کن وردار بیار. بچهه فرداش یه مورچه میاره معلمه ازش میپرسه خوب تو حالا از کجا فهمیدی که این مورچهه نره؟ بچهه میگه آخه جلوی مدرسه دختروونه پیداش کردم :D

——-*——- این یه تار موی تو هست که به دنیا نمیدم حتی اون شپش وسطشو ! :D

یارو به نامزدش میگه: اگه دقت کنی چشام باهات حرف میزنه! نامزدش میگه: پلک نزن صدا قطع و وصل میشه!!!

میخواستم برات بمیرم اما خودت که می دونی پهلوانان هرگز نمی میرند !

آمار ازدواج کدام حیوان بالاتر است؟ حلزون چون هم خونه داره هم ماشین

اولین اس ام اس جهان در سال: 01/01/0001 در ساعت: 00:00:01 ارسال شد: آدم: دوست دارم جیگر حوا : شما ...!؟

طرف میره خواستگاری ازش میپرسن چه کاره ای ؟ روش نمیشه بگه قصاب میگه : لوازم یدکی گوسفند دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد