سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

پیامک های سری چهارم

این سری پیامک ها رو یکی از کاربران محترم  ارسال کردند با تشکر از خانم "حبیب زاده "


کاش بودم درختی در میان قلب تو، تا وجودم ریشه میکرد از محبت های تو


چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست؟ / چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست؟


تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم / تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق با کسی نگویم


لحظه ای پیش آرام صدایت کردم و تو آرام آرام صحن رویاهایم را حریم خود کردی


عشق را با فکر تو معنا میکنم من / با حضورت قلب خود زیبا میکنم من / گرچه آبی در دلم جاری نبوده / دشت دل با بارش مهر تو دریا میکنم من


گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست / گاهی از غصه ی تنها شدنش میبارد!


رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده، بوده روی دل /  بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل



تو مثل شمعدانی ها پر از راز و زیبایی / من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم / تمام آرزوهایم زمانی سبز میگردد / که تو یک شب بگویی دوستت دارم


چشم بر هم نهادم گردش دوران گذشت / بهر یک نفر سخت و بهر دیگری آسان گذشت / روزگاری خواهد آمد با خودت نجوا کنی / یاد باد آن روزگارانی که با یاران گذشت



دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست / بهترینم هرکجا هستی بدان / هر کجا باشم دلم در یاد توست



چه غم داری به دل ای نام تو آرام جان / که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبان / بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری / ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری



امشب غم تو در دل دیوانه نگنجد / گنج است و چه گنجی که به ویرانه نگنجد / تنهاییم امشب که پر است از غم غریب / آنقدر بزرگ است که در خانه نگنجد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد