سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

اپلیکیشن جدید و بی نظیر اپل: Ibooks Author

اپلیکیشن جدید و بی نظیر اپل: Ibooks Author


تا حالا به این موضوع فکر کردید که می توانید به جای حمل چندین و چند کتاب در مدرسه و دانشگاه تنها با حمل ipad خود کارهایتان را به خوبی و بسیار آسانتر انجام دهید و حتی بتوانید آنها را با امکانات زیاد ادیت کنید؟

به این منظور در این قسمت می خواهیم اپلیکیشنی زیبا و با امکانات بسیار زیادی را برایتان معرفی کنیم

اپل به تازگی اپلیکیشن ibooks Author را بر روی ipad معرفی کرده است که به همه این امکان را میدهد تا کتاب های خود را ایجاد کنند.

از طرف دیگر می دانیم که کتاب هم اکنون نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کند به طوری که رفته رفته نیاز به کتاب و کتاب خوانی در جامعه افزایش می یابد از طرفی قیمت بالای برخی کتاب ها و نایاب بودن آنها از مشکلات اصلی خرید کتاب هاست. در این قسمت می خواهیم برنامه ای بسیار کاربردی و مفید برایتان معرفی کنیم تا در آینده بتوانیم از این مشکلات که برای همه ی مان دردسر ساز است, خلاص بشیم.

بنا به تعریفی که از apple ibook 2.0 منتشر شده است هدف این اپلیکیشن این است که آخرین کتاب های درسی را در کمترین هزینه و با بهترین امکانات در اختیار عموم قرار دهد.

templates

گفته میشود قیمت کتاب های درسی که از طریق ibookstore به دانش آموزان و دانشجویان فروخته میشود 14.99$ دلار است که در مقایسه با هزینه ی کتاب های چاپی بسیار ناچیز است.

ibook author اپلیکیشنی است که به کاربران امکان ویرایش یا افزودن چیزهای جدید مثل ویدئو یا اشکال سه بعدی یا تصاویر را بر روی کتاب خود میدهد.

به نظر میرسد با استفاده از این اپلکیشن بر روی ipad دیگر نیازی به استفاده از کتاب های چاپی نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد