سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

سما|دانشکده سما ماهشهر

دانشکده سما واحد ماهشهر,ماهشهر سما,بلاگ خبریوآخرین اخبار

6 روش برای جبران صدمات عاطفی در زندگی مشترک

کامران و مونا تا مرز طلاق پیش رفته بودند. از ازدواج آنها 12 سال می گذشت ولی متاسفانه به جایی رسیده بودند که به هیچ وجه نمی توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و در صورت هر گونه گفتگویی کار آنها به جر و بحث و دعوا کشیده می شد. این مرحله دقیقاً همان جایی است که روانشناسان آنرا به عنوان جدایی عاطفی نام نهاده اند. آنها به راحتی برای روزها با هم صحبت نمی کردند و هیچ کاری هم به کار هم نداشتند.                                                                                                                                                                                  هر یک از آنها به گوشه خلوت خود پناه می برد و از درون احساس تنهایی میکرد، اما متاسفانه شیوه های ارتباطی آنها ضعیف بود و به هیچ وجه قادر نبودند که احساسات معنوی خود را به یکدیگر انتقال دهند. می توان گفت که آنها اصطلاحاً درگیر یک "جنگ سرد" شده بودند و هر یک از طرفین منتظر بود تا طرف دیگر اولین حرکت را انجام دهد و یخ های موجود را بشکند. 

ادامه مطلب ...

پاسخ به سوالات در مورد انزال زودرس

  انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در بین مردان زیر 40 سال است. در بین افراد بالای 40 سال هم این مشکل وجود دارد ولی اختلال شماره یک نیست. بنابراین اگر این مشکل را دارید تنها نیستید و امیدوارم در این برنامه  پاسخ سئوالاتتان را بگیرید.                                                                                                                                                               *اگر می شود در مورد انزال زودرس و دلایل آن بیشتر توضیح بدهید ؟                                                                                                                                                         زودانزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می شود که فرد زودتر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که شریک جنسی اش از ارتباط جنسی لذت کافی نبرد. البته باید انتظارات واقع گرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصین علم مسائل جنسی یا سکسولوژی است.                                                                                                                                                                                                  

ادامه مطلب ...

اعتیاد جنسی و راه های تشخیص آن

                                                                                                                     بطور کلی تعریف های متفاوتی از اعتیاد شده است. مثلا سازمان بهداشت جهانی اعتیاد را اینگونه تعریف کرده: "اعتیاد عبارت است از رابطه ای بیمارگونه با یک ماده یا فرآیند روان گردان (mood altering) که منجر به تاثیرات مخرب بشود یا زندگی فرد را در معرض تهدید قرار دهد".
                                                                                                                      این تعریف کلی اعتیاد بود که در مورد اعتیاد جنسی بطور خاص می شود اینطور تعریفش کرد، رفتار جنسی تکرار شونده یا وسواس گونه ای که لزوما در حالت عادی، غیر طبیعی نیست (مثلا داشتن رابطه جنسی با همسر) اما فرد کنترلی بر روی تعداد دفعات آن ندارد و همین مسئله باعث نتایج ناخوشایند رابطه ای و بعضا اجتماعی برای فرد می شود.                                                                                                                                                        

ادامه مطلب ...

User & password for nod32 2011-june-13


جدیدترین user & password برای ند 32 



Username: EAV-42925980
Password: dd3ca2rsk4

Username: EAV-43302245
Password: xv88fdst7r

Username: EAV-43620599
Password: 6h7n28va54

Username: EAV-43826654
Password: 437d25scx7

Username: EAV-44074289
Password: cuhbafpfcj

Username: EAV-44119993
Password: ab6t8fud6v

Username: EAV-44418130
Password: jfnpjcnc26

جهت مشاهده ادامه لیست به روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

نرم افزار آزمون مجازی

با سلام خدمت تمامی دوستان ، برنامه ای که در این بخش  قرار میدم بسیار بسیار کارآمد وفوقع العاده میباشد شما توسط نرم افزار آزمون مجازی میتوانید خود را قبل از ورود به یک آزمون واقعی بسنجید

و حتی کارنامه نتیجه خود را به صورت آنلاین از سایت مربوطه دریافت نمایید

این آزمون شامل دو بخش است، بخش اول مختص به دروس عمومی(زبان خارجه " ادبیات فارسی" معارف اسلامی)

و بخش دوم شامل دروس تخصصی کامپیوتر  (ساختمان داده " ذخیره و بازیابی اطلاعات " سیستم عامل " برنامه سازی " مدار منطقی "زبان تخصصی" میباشد

حجم نرم افزار بسیار کم بوده (۶۰۰ کیلوبایت) و برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد و فقط جهت مشاهده کارنامه  لزوم به استفاده از اینترنت میباشد


ادامه مطلب ...

نامگذاری کمپانی های بزرگ چه طور اتفاق افتاده است؟؟


تاکنون نام چند کمپانی به گوش شما خورده است؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسامی کمپانی های بزرگ از کجا آمده و چه ریشه ای دارد.
 
Yahoo؛ در کتابی که Jerry Yang و David Filo موسسان یاهو خوانده بودند (کتاب سفرهای گالیور نوشته Jonathan Swift) انسان های عریان اولیه و زشت را «یاهو» معرفی کرده بود و موسسان یاهو نیز چون خود را همانند یاهوهای یاد شده در آن کتاب می دانستند این اسم را انتخاب کردند.
 
:Google گوگل در ریاضی نام عدد بزرگی است، به معنی عدد 1 که 100صفر جلوی آن باشد. موسسان گوگل به خاطر نشان دادن گستردگی صفحاتی که گوگل آنها را جست و جو می کند این نام را انتخاب کردند.
 
Hotmail؛ این سایت یکی از سرویس دهندگان پست الکترونیکی به وسیله صفحات وب است. هنگامی که مدیر پروژه برنامه می خواست نامی برای

ادامه مطلب ...